Tuesday, November 3, 2009

خبرهای کوتاه 13 آبان

از توييتر ، فيس بوک و .... :

پرتاب گاز اشک آور در میدان هفت تیر.

درگیری شدید در تقاطع مفتح مطهری شعارمرگ بر دیکتاتور در خیابان طنین انداز استو

خروج دانشجویان از دانشگاه تهران با شعار مرگ بر دیکتاتور و تا احمدی نژاده هر روز همین بساطه! درگیریهای پراکنده اطراف دانشگاه

به کمک بچه های دانشگاه های تهران و شریف بشتابید. انبوه دانشجویان در داخل دانشگاه در حال شعار دادن هستند و مزدوران به آنها اجازه خروج نمیدهند خبر فوری / تجمع دانشجویان در داخل دانشگاه تهران . دانشگاه به محاصره یگان ضد شورش در آمده است.

دانشگاه تهران در محاصره ی انبوه نیروهای امنیتی است. هفت تیر تمام مسیر ها بسته است و مترو را بسته اند. گروه گروه دانش آموز و نیروهای خودشون رو دارند با اتوبوس به سمت سفارت سابق آمریکا در طالقانی می برند.

اطراف دانشگاه مملو از جمعیت، و پر از ماشین خیابانهای تهران به طور بی سابقه پر از پلیس، بسیسجی رژیم با فرستادن اساماس مردم رمی ترساند و در صورت شرکت در تظاهرات آن هارا تهدید به دستیگیری کرده است، بسیاری از مردم هم اکنون از حکومت اس .ام. اس دریافت میکنن.


منبع : http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8811

1 comment:

  1. لطفا اطلاع رسانی کنید:
    بر اساس اطلاعات عینی مهندس میر حسین موسوی از صبح ساعت امروز ساعت 9 تا ساعت 13:30 بعد از ظهر در ساختمان اصلی فرهنگستان هنر، توسط لباس شخصیها بسیج و نیروهای گارد ویژه کاملا محصور بود این نیروها یا یورش و توهین و هتاکی اجازه خروج به مهندس میر حسین موسوی را نمی دادند همچنین چند جوان سبز پوش هم جلوی ساختمان فرهنگستان با خشونتزیاد دستگیر شدند و تعدادی نیز توسط سایر طرفداران موسوی نجات داده شدند سرانجام حراست خود ساختمان مجبور به بستن درهای ساختمان برای جلوگیری از اقدامات در دست نیروهای یورش برنده شد . نیروها نیز بعد از چند ساعت حضور و رفتار وحشیانه سر انجام با احتمال اینکه موسوی از دری دیگر رفته است محل را ترک کردند و مهندس آزاد شد.

    ReplyDelete