Sunday, December 27, 2009

بالاترین! همیشه بالاترین بمان

این مدت که توی حبس بودم، به دلیل یک اشتباه و سو تفاهم و عدم پاسخگوی بالایارها! (که جریان مفصلی دارد و نمی‌خواهم وارد جزئیاتش بشوم که ایمیلی‌ بلند بالا نوشتم و تنها جوابی‌ که شنیدم، آنهم بعداز چندین روز، همان جمله ای بود که در صفحهه شخصی نمایش داده شده است!) بگذریم، این مدت که توی حبس بودم، باعث شد وقتم رو بجای بالاترین با تویتر پر کنم، اونم در دو روز حیاتی تاسوعا و عاشورا. یک نکته ای توجه من رو به خودش جلب کرد، اونم لینکی‌ بود در روز عاشورا که در مورد شب تاسوعا بود تازه داغ شده بود! عجب! خیلی‌ تأسف خوردم که چرا بالاترین مثل قدیم‌ها نفر اول خبر رسانی نیست، به دو نیتیجه رسیدم:

دلیل اولی‌ که به ذهنم رسید کم بودن تعداد کاربرهای این سایت بود، کم بودن کاربرهای فعالش البته! از اونجایی هم که سیاست بالاترین بر نپذیرفتن عضو جدید رقم خورده، باید فکری در این ضمینه کرد.

دلیل دیگری‌ که به ذهنم رسید میزان حد نصلب رای بود. من ۴ ماه است عضو این سایت هستم (البته پس از تعلیق حساب اولم که مقصر من بودم) خاطرم هست اولین روز‌ها لینکهاب سیاسی با ۴۰ امتیاز داغ می‌شدند، که اکنون حد نصابشان به ۴۶ رسیده اگر اشتباه نکنم!

در این دو روز که تویتر گرد شده بودم و بجای بالا بازی‌، جیک جیک می‌کردم، دیدم سرعت تویتر در انتقال اطلاعات بسیار بالا تر از بالاترین دوستداشتنی ماست. همه با جیک جیک‌هایشان در دم مردم را به فلان مکان فرا میخواندند برای کمک، حال آنکه در بالاترین وقتی‌ این لینک داغ میشد که اگر کسی‌ میرفت میدید جا تر است و بچه نیست!

امیدوارم دوستان بالاترینی و مدیران محترم سایت فکری به حال این افزایش بی‌ رویهٔ حد نصاب رای و مسدود شدن امکان ارسال دعوت نامه بکنند.

اگر نوشتم برای این بود که دوست دارم بالاترین همیشه بالاترین باقی‌ بماند!

No comments:

Post a Comment